2 Mayıs 2018 Çarşamba

guns n' roses ft. duvarlarım

konuşamadım, anlatamadım, yazamadım da çoğu şeyi. kelimelere dökemedim. sanırım pek iyi bir kelime dağarcığım yok, bilmiyorum.

duvarlarımı kapladım posterlerle, resimlerle. benimle konuşmasınlar, sussunlar diye. durduramadım. bana verdikleri tavsiyeleri bitiremedim. bana beni anlatmalarını durduramadım. beni katletmelerini durduramadım. sürekli yumrukladığım duvarların bana küsmemesi beni şaşırtıyor.

hayatım öyle sikim bir durumda ki şu anda, kaybetmediğim tek şey sigara paketlerim ve duvarlarım. elimde olan her şeye ya ihanet ettim ya da hırsıma yenik düşüp harcadım. insanların duygularını, hislerini bir hiçe saydım. kendimi düşündüm, günü kurtarmaya baktım. aptal olduğumu biliyorum ve bunları düşündükçe duvarlarıma sürükleniyorum.

hayattaki en büyük isteğim çevremde sevilen biri olup, öldüğümde cenazeme sürüyle insanın katılmasıydı. bunu kaybetmenin mutluluğunu yaşıyorum. hayattaki en büyük isteğimi çöpe atmamı kutluyorum. e biraz da ağlıyorum.

and please remember
how i felt inside now honey.

Guns n' roses - Don't cry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder